قیمت پنجره دو جداره کشویی وین تک در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دو جداره کشویی وین تک در قم
دو شنبه 21 آذر 1401 ساعت 13:24 | بازدید : 42 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دو جداره کشویی وین تک در قم

پنجره‌ دوجداره کشویی به بغل و به صورت ریلی باز می شود. این پنجره دارای پروفیلی می باشد که پهنایی حدودا دو برابر بیشتر از نوع لولایی دارد، به همین دلیل ظاهر پنجره دوجداره ریلی قم زمخت تر از پنجره لولایی به نظر می رسد. این نوع پنجره با وجود این که دارای لاستیک های پرزگیر و درزگیر می باشد اما هنوز هم درزهای آن اندکی باز می ماند.

پنجره دوجداره لولایی می تواند هم از بغل و هم از بالا باز شود این نوع پنجره دوجداره دارای دو سری لاستیک درزگیر می باشد و هنگام بسته شدن کیپ شدن آن به صورت کامل و بدون هیچ درزی انجام می گیرد. این نوع پنجره دوجداره ظاهری ظریف تر داشته و استحکام بالایی نیز دارد. اگر این سوال برای شما پیش آمده که پنجره‌ دوجداره کشویی بهتر است یا لولایی؟ می توان تا حدودی گفت که پنجره دوجداره قم لولایی مزایای بیشتری نسبت به نوع کشویی دارد.

ساختار کلی هر دو پنجره به یک صورت می باشد و از قاب شیشه و یراق آلات تشکیل شده اند. هر دو پنجره گزینه های مناسبی برای خانه شما هستند و انتخاب هر کدام از آن ها به نیاز شما بستگی دارد.

عایق‌بندی پنجره‌ UPVC کشویی چگونه است؟

شاید یکی از بهترین سوالات در مورد نصب پنجره دوجداره قم ریلی همین باشد که نوع عایق این نوع از پنجره ها چگونه می باشد بهتر است بدانید نوع بازشو این پنجره ها یکی از دلایلی می باشد که باعث شده است بسیاری از افراد ترجیح دهند به جای سایر مدل های دیگر از پنجره دوجداره کشویی استفاده نمایند البته هر نوع پججره ای که شما انتخاب نمایید قطعا می تواند معایب و مزیت هایی داشته باشد این پنجره نیز دارای معایبی می باشد که بزرگترین معایب برای این پنجره این است که دارای منافذی بین لنگه های بازشو می باشد که می تواند از عایق صوتی و حرارتی این پنجره بکاهد البته راهکارهای مختلفی برای حدف این منافذ استفاده شده است اما همچنان به عنوان یک عیب در این پنجره ها خود را نشان می دهد در صورتی که پنجره دوجداره ریلی ایمن عیب را ندارید و بسیاری از کارشناسان پیشنهاد می کنند به جای پنجره ریلی از پنجره لولایی استفاده شود.

قیمت پنجره دوجداره کشویی قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


برچسب‌ها: پنجره دوجداره قم ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :